Mijn laadpaal doet het niet, wat nu?

Vervelend dat de laadpaal niet werkt. Hierbij een aantal oplossingen. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

Controleer in het klant portaal van de laadvoorziening de status van de laadpaal. Is de status offline? Controleer je internetverbinding. 

Geeft de laadpaal een foutmelding? Reset de laadpaal via de beheeromgeving. Zet de laadpaal uit en weer aan zodat de instellingen opnieuw worden opgehaald.

Lukt dat niet? Zet in de meterkast de groep waar de laadpaal aan hangt tijdelijk 30 seconden uit. 

Werkt de laadpaal nog niet? Neem dan contact op via de QR-code of het telefoonnummer op de laadpaal.

Ontdek ons fietsplan

Contact

Onze openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 20:00
Zaterdag: 11:00 - 15:00

Bel: 072 792 0270
WhatsApp
Mail